27 mars

Snart är denna månaden oxå slut och tiden går så fort, även fall att jag vet att det kommer gå fruktansvärt segt i vissa lägen. Längtar till sommaren, semester och förväntningar. Fått jobba extra nu sen i lördags, känns bra med extra timmar fast det är samtidigt jobbigt eftersom jag inte mår helt bra. Igår jobbade jag på min lediga dag, kändes helt ok för fick sluta 16, snälla Sara tog stägning. Ibland är det bra att ha någon som förstå. Får väl se hur det blir resten av veckan nu. Nu när det är så fint väder är det rätt segt att stå inne hela dagarna för när man väl slutat så är det kallt ute. Hoppas på att påskhelgen blir fin! Vill kunna njuta av trädgården och altanen
:)

Vi var och slängde alla löven som vi lagt i sopsäckar i söndags. Gud va mycket löv vi har, fyllde 15 säckar och vi har fortfarande mycket kvar men det värsta är borta:) Satt faktiskt ute i söndags och solade och sen åkte jag till mamma, vårstädade ur bilen och sedan grillade vi. Gottit!



Sessan älskar att bo i hus. Altanen är perfekt för henne och när vi var ute i trädgården och räffsade löv var hon helt tokig. Visste inte att hon älsade pinnar så mycket, hon var så lycklig så hon hoppade runt. Åhh min lilla sötnos!


184♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0