19 mars

Det har väl inte hänt så mycket mer än att vi jobbat och pysslat med huset. Vi har vatt på ike så vi har satt ihop 3 byråer och 1 garderob. Kämpigt! Det är fortfarande kaaos i källaren eftersom vi ställt ner allt där, vill komma iordning på övervåningen eftersom det är den vi använder än så länge. Allt går sakta eftersom man inte vet hur man vill ha saker, särkillt vad man ska ha på väggarna. Igår fick vi upp våra nya fina gardinstänger och gardiner i vardagsrummet. Vitt, vitt vitt! Sovrummet är så gott som klart, bara saker på väggarna som fattas där. Imån blir det ännu en jobbdag, vatt ledig nu söndag och lördag. Skönt men man behöver vara ledig en veckan någon gång ibland, man hinner inte vila upp sig ordentligt! Nu blir det jobb tis-lör.



Efter förra veckan så har min oro släppt. Det ända jag kunde känna var lycka! Undra när man egentligen kan släppa hela oron?! Aldrig förmodligen!



Kommentarer
Postat av: Linda

Det tar lite tid, men var sak kommer hitta sin plats med tiden, det löser sig.



Jag tror inte det är något dåligt att vara orolig ibland. Men försöker kalla det för något anant än oro. Är man orolig över en flytt kanske man egentligen är förväntansfull till exempel. Haha, kan låta knäppt, men funkar ofta för mig att göra så eftersom jag stressar upp mig väldigt lätt för små saker. Att komma på VAD jag är orolig över och om det verkligen är oro och kanske inte är något annat :) Nu har ni ert fina hus iaf, det måste vara helt fantastiskt!!



Oh, tack för tipset om frisör, kollat upp salongen lite och verkar jättebra.

2012-03-20 @ 23:47:10
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0