12 mars

Här är full rulle. Har inte mycket tid över för annat än jobb, snickra möbler och sova. Men det är skojj, man vill ju komma iordning så fort som möjligt. Dock mår jag fortfarande inte bra så det har varit lite jobbigt att vara själv den första veckan i huset, men nu är F hemma:) Dessa veckorna kommer tyvär gå fort, bara 3 veckor kvar sen åker han igen. Kommer bli jobbigt eftersom han är iväg ytterligare 6 veckor och vi vet inte om vi har råd att resa till varandra denna gången. Råd kanske man har men vi bor i hus nu och vill spara undan och inte lägga massa pengar på dyra utgifter!

Trivs iaf kanon i huset och nästan alla har besökt oss nu. Det känns en sådan frihet att slippa lägenhet. Inga grannar vägg i vägg som spelar hög musik, och om vi vill kan vi spela höga musik så ofta man känner för att! Har redan kunnat njuta av trädgården, sessan har vatt i lina och jag har krattat löv. Ett evighetsjobb vill jag lova! Idag har jag även suttit på altanen och solat lite. Skönt! Sessan tycker oxå det är skönt med stor altan, vi har kastat bol och busat. Skönt att kunna vara ute utan att den lilla busan smiter:)

Längtar så till sommaren nu!

Förresten har vi beställt bredband och tvkanaler nu så snart kommer jag tillbaka till bloggvärden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0