Ledig helg

Denna helgen är min lediga helg. Har en helg i månaden som jag är ledig. När den helgen väl kommer är det såå skönt! Det är faktiskt inte kul att jobba varje helg när man har en sambo som jobbar i veckorna och är ledig på helgerna. Iaf så har vi ägnat oss åt fotboll hela helgen. I fredags när jag slutat jobba så gick vi direkt ner till idrottshallen för forbollstittande. Lilla DM slutspel. Älsklingen och bror spelade så jag hejade på. Eftersom det var slutspel så var det vinna eller försvinna som gällde, alltså så kunde man bara få spela en match och sedan åka hem. De vann sin första match med 6-2. Sedan så vann de nästa oxå med 4-0. Då återstod det bara en match kvar och det var om guld och silver. Det var spännande 18 minuter vill jag säga men Rödeby tog hem segern och vann med 5-1! De var överlägsna alla lagen även fall att de var otroligt jämt i vissa lägen. var så roligt att de vann! :)

Lördag var det oxå fotboll, denna gång i Emmaboda. eftersom vi inte träffats mycket i veckan pga av sena fotbollsträningar (varje dag) så följde jag med. Hela laget sitter ju vid mig när de vilar och då får man passa på att umgås! De vann iaf 3 matcher och förlorade 2. De hade lite otur för de var 3 lag som hamnade på samma poäng så då går man på målskillnad. De skilde ett mål, synd! Men tror fan inte att jag hade orkat kolla på fotboll idag oxå. Man får ont i ryggen av att sitta så länge och rumpan får träsmak! Men jag älskar att kolla på fotboll!
På kvällen åkte vi till F-stad och umgicks:)

Idag är vi bara hemma, vi har tvättstugan. Sedan så gör jag förberedelser inför operationen imån. Man ska göra dubbelduschar med specielt tvål och shampoo från apoteket och det är så drygt! Ska göra det idag 2 gånger och sedan imån innan operationen. Varje dusch så ska man tvåla in sig 2 omgångar. Man måste vara skitnoga. Blää! Annat var det i Turkiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0