27 januari

Jobbat hela dagen, öppning till stägning. Trodde att älsklingen skulle vara hemma när jag kom hem men icke. Blev något missförstånd med flygtiderna och hans chef sa att det var bokat 14.45 men tydligen gick det 12.15. Nu kommer han inte vara hemma förän 21 och då ska jag ju nästan sova eftersom jag jobbar imån oxå:( Jag som hade sett framemot denna kvällen, hade planer på att äta ute. Eftersom jag jobbar imån och han ska iväg så träffas vi typ bara några timmar på söndag. Jag kanske är löjlig men känner mig inte hel utan honom. Så ensamt att vara hemma, hade hjälpt att ha Sessan hemma så man har någon att gosa och prata med. Tänk va en liten pälsboll kan liva upp! Iaf så kommer hon oxå hem ikväll, älsk ska hämta henne:)

Håller på att förbereda ägg/räksmörgåsar. Får bli "middagen" för idag, snarare kvällsmat eftersom det blir så sent. Gillar inte att äta så sent egentligen men men. Känns som att denna helgen kommer gå mycket fort!


Min sötnos när vi var i parken för några veckor sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0