2 dagar efter operation

Är fortfarande sjukt trött. Skulle kunna sova hela dagarna, dels för att jag är trött och dels för att jag blir så uttråkad av att vara hemma själv. Ingen hund och sambon jobbar. Saknar Sessan som gör en glad när man är själv hemma!

Iaf så tror jag op gick bra, nu hoppas vi bara på att det läker fint och att jag kan använda armen någorlunda igen. Läkaren sa ju till mig att jag skulle vara vaken under operationen, men när jag kom dit så fick jag reda på att jag skulle bli sövd. Skönt men samtidigt hade jag behövt ställa in mig på det innan. Gillar inte att få reda på sådana saker samma dag! Jag var iaf på sjukhuset från 7.00 och åkte hem vid 15.00. Kändes som jag var den som låg längst på uppvaket, medans de andar fick åka hem. Mådde inte alls bra, illamående, trött och snurrig. Förmodligen så tål jag inte att bli nedsövd och de starka medicinerna. Skönt att operationen är över nu och att jag slapp de där sakerna i mig. Nu har man en tuff tid framför sig, börja om från början med allt. Känner att det blir en liten "nystart" nu när det är nytt år och allt!


Såhär såg armen ut innan operationen. Spikarna syntes ganska tydligt!
Om inte mer i verkligheten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0