5 februari

Helgen har vatt mys. Åkte till F-stad igår oh sov där tills idag. Kollade på melodifestivalen med småsyskonen och åt grönsaker med dipp:) Har tyvär inte mått så bra denna veckan bara. magen håller på igen och det var varit värre nu i helgen. Kramper, illamående, hugg och snurrig. Orkar inte med min mage mer:( Hade varit mycket enklare om man visste va det va för nu går man bara och oroar sig. Ska testa några tabletter jag fick utskrivna förra året, om de inte hjälper måste jag ringa doktorn igen:( Känns som jag har läkare för det mesta nu för tiden. Trött på att!

Idag har vi slappat hela dagen. vatt ute med hundarna, legat i soffan och kikat på tv. Mys! Man behöver koppla av ibland även fall att det bara va en dags ledigt denna vecka. Har precis pratat med älsk så imån ska vi boka flyg:) Ska upp nästa helg för då är jag ledig lör,sön och måndag. Ska bli så mysigt att komma iväg. Det behöver vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0