20 februari

Idag har jag tagit det lugnt. Har vatt hos sjukgymnasten och fått akupunktur, var nog 5:te gången nu. Jag frågade gymnasten om vi kunde testa det efter operationen och sen dess har jag fått nålar i armen en gång i veckan. Någon gång två gånger. Idag är första gången som jag gjorde ett framsteg. Även fall att det inte var mycket så är jag glad för det lilla. Jag hade gett upp och trodde inte att jag skulle bli mycket bättre än så här. Nu är det iaf lite mer än 90 grader. Hoppas det går framåt nu i fortsättningen och inte bakåt.

Har haft Sessan hemma sen igår. Vi har gosat och gått promenader. Känns så tomt här utan henne men hon har det bättre hos familjen just nu. Det är saker överallt i lägenheten och jag jobbar, det funkar när F inte pluggar för då går han ut med henne när han slutat. Jag mår ju inte bra heller så har inte kunnat ta ut henne så därför har hon vatt i F-stad. Mamma ska ta med henne idag när hon slutat jobbet, sen så kommer Sessan hem sen när vi flyttat. Bara 4 ½ dag kvar nu ju:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0