16 april

Sovit i F-stad hela helgen. Inte kul att sitta själv i ett hus precis. Så i lördags efter jobbet åkte jag upp. Åt tacosoch kikade film. somnade gott sen. Söndagen åkte vi till biltema och skulle köpa någon del till vår bil, måste fixas innan ombesiktningen. Så nu är det löst, bara någon lampa kvar att byta. Sen åkte vi till glaciären, gottit. På kvällen tog jag mig ett varmt och välbehövt bad. Min kropp är paj och har haft ont länge nu. Hjälpte en stund iaf.

Vatt mycket energisk idag. När jag åkte hem från byn så började jag med tvätten, sen har jag försökt fixa iordning i källaren så gott som. väntar bara på att vi ska få hem expedithyllan för där ska endel saker upp och sen måste vi åka till ikea. Får s eom vi orkar det till helgen, då kommer älsklingen äntligen hem! Skönt!

Snart ska jag åka och handla, även passa på att slänga massa skräp som vi sopsorterat. Gusch va mycket det blir, annat var det att bo i lägenhet! Nu är äntligen Sessan hemma oxå, i några dagar iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0