10 oktober

Imån ska jag på återbesök hos ortopeden. Imån får jag förmodligen min dom. Just nu vet jag ingeting bara att jag inte kommer bli helt återställd och att det kommer ta år innan jag är ok. Jag ska börja gå på sjukgymnastik sa de sist. men jag tar en dag i sänder, hopppas på något positivt besked imån. Hoppas llite på att bli av med gipsskenan, men samtitigt är jag rädd. Tänk om jag trillar igen eller slår i armen i något. Nä nu får jag bara vänta tills imån och hoppas på att få lite svar om min framtid.



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad hemskt att det skulle hända dig. att bryta någonting är ju säkert inte lätt det, och sedan en sådan allvarlig skada som detta verkar vara. Hoppas du kommer igång med rehabiliteringen och att den kan göra någon nytta. För vad det är värt skickar jag över massa tankar till dig. Med positiv inställning brukar kroppen ha lite lättare att läka. Hoppas verkligen du fick bra besked, och ta hand om dig!!

2011-10-11 @ 20:27:43
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0