Vill ha!

Åhh vad jag vill vinna flera miljoner nu. Hittat vårt dröm hus! Visste att det skulle dyka upp för tidigt. Fast att jag sett många hus som jag kan tänka mig så är detta ett av dem finaste jag sett av dem. Kunde det inte varit om något år eller så? Det kostar nästan 2 miljoner. Visserligen vet jag att vi skulle klara oss. Men det känns sjukt mycket pengar och när vi väl är pensionärer (vet att jag tänker alldeles för många år iväg) och vill sälja så kommer vi nog aldrig få ut dom pengarna. Huset är totalrenoverat. Behövs inte göra något alls på att och drifftkostnaden är väldigt låg. Hälften av vad vi kollat på innan. Så det är ju en stor fördel. Jag ska nog kolla på att ändå och drömma mig bort lite. Ska få med mig älsklinge oxå:) Hoppas det är lika fint i verkligheten!







Hoppas att vårt blivade hus kommer se ut som detta! Det kommer väl ett nytt drömhus får man väl hoppas. Men hade varit så skönt att bo i hus nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0