12 december

Imån är dagen som jag väntat på länge. Inget roligt men något som jag måste göra. Ska nämligen till orotopeden, först ska jag röntgas och sedan på kontroll. Förmodligen kommer de säga att jag ska dit igen för operation för att ta ut spikarna. Eftersom de syns så tydligt och de redan är påväg ut. Förmodligen är väl det ännu längre väntan på operation tyvär. Man vill ju få det gjort om det nu blir så.

 Jag är sjukt nervös men jag hoppas på det bästa!
Håll era tummar för min skull! Vill så gärna ha min arm tillbaka.






Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag håller tummarna! Nyfiken hur det går!

/Lotta

2011-12-12 @ 19:32:59
Postat av: Lotta

Hej igen!



Lycka till imorgon, det kommer gå superbra!



Jag gjorde illa mig 2 juli och jag tycker det är först senast månaden som min arm börjar kännas "normal" igen. Ja, normal är den ju inte men nu tänker jag inte hela tiden på den såsom jag gjort förut. Läste lite av dina gamla inlägg och jag känner igen mig i det du skriver. Frustrationen, att det gör ont, deppigt osv. Jag var sjukskriven i sju veckor och vissa dagar var det INTE kul...



Frågade min sjukgymnast om det är vanligt att spikarna börjar synas så väl och hon sa att det var det väl inte men att det händer... Mina är inte på väg genom huden än men vem vet vad som händer...



Om du vill får du gärna maila mig på [email protected]. Känns som vi har varit med om väldigt liknade saker. Är nyfiken på hur din arm ser ut, skicka gärna en bild så kan jag skicka en bild på min arm.



Jösses, om nån annan läser detta så verkar det väl döknäppt! Skicka bilder på armbågar, ha-ha!



Ha det bra!

Lotta i Stockholm

2011-12-12 @ 19:51:05
Postat av: Lotta

Hej igen,

Nu tror du väl att jag är värsta "stalkern" men ville bara säga att det är jag inte utan bara en vanligt 42-årig tvåbarnsmamma, jag lovar! :-)

/Lotta

2011-12-12 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0