13 oktober

6 dagar kvar till Egypten!

Idag har jag redan hunnit med en hel del. Vatt ute och gått en promenad. Kollat på våra bästa år. Hammrat ihop tvättkorgen. Diskat och städat hela köket. Alldeles strax ska jag ta tag i saxen och klipp Sessan lite. Hon har börjat få tovor igen och vill ha bort det innan höstrusket sätter igång ordentligt! Börjar inte jobba förräns 14 idag så har ett tag på mig att fixa henne. Fast jag ska gå till jobbet idag, så går väl 13.15. Måste hämta cyklen oxå vid stationen så den slipper stå helt ensam en natt till. Om den nu finns kvar! Idag är det Lidl som gäller:) Ska handla med mig lite bröd och drick yoggi som jag kan ha med mig på utflykten på fredag. Jag är sååå redo för Ullared!

Min alldeles egna sötnos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0