Dag 5 – Vad är kärlek

Kärlek är något jag inte kan sätta tillräckligt många ord för. Kärlek är något jag känner för min älskade sambo, min hund, min familj och mina vänner. Ordet kärlek är så stort att det inte räcker till och man kan känna kärlek på så många olika sätt. För mig är kärlek en trygghet. Att ha någon att trösta sig hos. Någon man kan vara sig själv hos. Ett leende som gör att det pirrar till i magen och man blir glad igen. En varm känsla!

Kärlek är det enda jag behöver. Det får mig att må bra. Hur dålig en dag än är så är kärleken den som får mig att vilja fortsätta dagen. Ingenting kan väga upp till känslan att älska och att bli älskad tillbaka!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0