Sovrummet

Här kommer bilder på hyllorna vi satt upp med Fredriks nya borris;) Han fick ju en i julklapp. Himla bra:) Egentligen skulle jag köpt en lackhylla men ångrade mig. Tänkte haft en lång ovanför sängen. Köpte två mindre istället, provade sätta dem bredvid varandra, men tyckte det blev mycket bättre såhär:) De sitter iaf över sängen. Tomtarna är borta nu oxå. har inte riktigt bestämmt mig vad jag ska ha på den hyllan så får va så länge. Funderat på två vita ramar med bilder på mig och älsklingen på.  Föresten där är vasen och de runda ljuskloten från ellos som jag beställde för ett tag sen. Helnöjd:)



   


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad snyggt, väldigt stilrent. Oh, snygg vas med!



Men det ÄR jättesvårt att säga till en vän. Om hon nu är så beroende av dig så är ju det lite läskigt med. Att hon inte går ut, försöker vara social, träffa nya. Jag hade en jag umgicks med större delen av högstadiet (guess who) och pga det så hade jag väldigt få vänner eftersom jag begränsat mig till en under en lång tid. Utan att snacka skit givetvis, men du ska ju inte behöva känna att du ska ta med henne och träffa dina vänner bara för att det är synd om henne, det är lite upp till henne med.



Hur känns det att vara ledig mitt i veckan förresten? Tar man inte ut helgen lite i förskott?

jag har inte haft en tid att passa sen innan jul, och har inga nya förren slutet av nästa vecka, så jag är helt bortkollrad när det gäller dagar och datum, ingen koll alls :P

2010-01-06 @ 20:49:57
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0