Jul





   






Kommentarer
Postat av: Linda

Är det Nala i den snygga luvan? Hur gammal är hon nu isf?



När jag sa upp kontakten med min "vän" var det för att hon hade försökt en hel del med min pojkvän (så gör inte vänner) och när jag ringde upp henne så skrek hon och kallade mig slampa och sa hur myckey hon hatade mig. Sånt kommer man inte på under 5 minuter så antagligen hade hon tyckt vissa saker under en del av vår vänskap.

Så jag ringde bara upp henne lugn igen och sa väldigt lugnt "nu gör vi såhär, du raderar min msn och mitt nummer, sen vill inte jag höra av dig mer" och la på.

Så nöjd med mig själv! Haha.

Sen har vi en annan, brorsans flickvän, som efter att jag hälsat ett år, försökt hålla igång samtal osv fortfarande inte säger hej till mig, och då känner jag att jag har varit trevlig och gett en chans och inte fått något för det, då lägger jag av med att försöka.

Det är inte bara upp till mig att vara en bra vän liksom. Just därför inser man hur värdefulla de man har kvar är :)



Tråkigt att du har någon/några vänner som kräver energi, älskar man dem fortfarande så löser det sig på nått vis, annars tror jag man egentligen redan veet vad man ska säga..

2010-01-04 @ 16:52:16
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0