30 JANUARI

Hur står det till där ute? Jag är superdupertrött idag. Även denna helgen var grabbarna här. Fast nu skulle de ut.. Gick och la mig när de gick. Men jag kunde inte somna så var vaken tills älsklingen kom hem igen. Fast han var ju inte själv, två av hans kompisar sov här. Snälla vi är. Fast vi inte har någon sovplats. Två killar i vvåran soffa. Haha! vaknade iaf av otrolig magvärk! Hatar att! Tog några tabletter och gick upp på stan för att träffa mamma och småsykonen. Gick en sväng sen gick vi och fikade. jag tog mig en salami och brieost fralla. Himla god:) Fin frukost! Nu ligger vi här i sängen och slappa alla tre. Jag Sessan och älsklingen. Mysigt! Ska snart hoppa in i duschen sen någon gång ska vi upp till fridlevstad och äta en ny maträtt jag hittade på internet. Någon slags tacorätt:) Lät himla god:) Jag älskar ju tacos av alla dess former! Sen blir det lite spelkväll. Så kvällen är planerad! Kanske lite bus i snön? Får se hur kallt det är och hur jag mår.  Hoppas ni får en lika trevlig lördag som jag hoppas jag får. Tjiiing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0