28 januari

Nu har jag pubbliserat inlägget. Jobbigt men samtidigit skönt! Nu kanske mer förstår. Iof så är det inte så många av mina närmsta som läser min blogg. har inte gett ut bloggadresssen, men ändå. Mina närmsta vet redan men kanske inte riktigt om hur jag känner inom mig. Jag är inte den som vill klaga när jag vet att det är så många andra i världen och i min närhet som mår och har det mycket sämre. Jag ska vara glad att jag har min familj och mina vänner och framförallt min sambo som stöttar mig. Jag är oerhört tacksam för det! Utan er så vet jag inte vad jag hade gjort. Vissa dagar kan jag bara ligga och gråta och tycka att allting är meningslöst med livet. Men det är ändå skönt att veta vad jag lider av istället för den där ovisheten. Ibland tänker jag på om jag nu fått fel diagnos. Tänk om det är något annat? Detta är inget man kan kolla på blodprover eller något utan läkaren bedömmer utöver min berättelse hur jag mår och så trycker hon på olika punkter på kroppen. Känns skumt! Men min läkare är iaf duktig och hon har hand om många patienter med värk. Dock är hon för dyr för min plånbok eftersom hon är privat. Har inte råd att gå dit varje gång det är något. Vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Inte alla läkare som tror på det. Och vårdcentralen vägrar jag ringa! De idiotförklarar en verkligen så man känner sig så dum och värdelös. Nä nog om detta. Jag ska försöka pallra mig till apoteket i denna snökaos. Suck! Jag vill ha VÅR!

Jag vet att jag blir sämre vintertid. När kylan kommer. Kanske därför jag mår dåligt nu? Fast det jobbet jag har är verkligen inget jobb för mig. Min kropp blir mer och mer förstörd av det. Men vad ska jag göra? Finns inga jobb! Någon som vill ge mig ett?


Kommentarer
Postat av: Linda

Modigt av dig att skriva ut det, måste vara skönt att veta vad det är, dock måste det såkalrt vara ett helvete att ha ont. Har du hittat något som dämpar det, eller får dig att må något bättre? Eller är det helt enkelt att vara noga med att lyssna på sin kropp?



Måste vara tungt med ett städjobb överhuvudtaget och sedan när man har ont med.. tyvär finns det nog inte så mycket andra jobb just nu..



Nu är det i alla fall fredag, får hoppas du får en lugn och trevlig helg :)

2010-01-29 @ 17:05:25
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vännen, jag kommer alltid finnas här för dig! <3

2010-01-29 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0