Fredagsmys med lillasyster

Nu är min bästaste lillasyster här:) Harr gått en runda på stan för att hitta något till mormor från meja. Sen gick vi hem och fixade tacos. Nu ligger vi här i sängen och myser framför tvn. Ska snart ta fram lite gottit. Imån ska vi lämna Meja i fridlevstad och så ska vi gosa med den lilla valpen. Mamma skulle hämta hem den idag, är en bit att köra så meja ville sova här. Gjord einget ifall hon fick vänta med att se den lilla tills imån. Hon är ju för söt hon.

Om man ändå vore hälften så söt som hon:) ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt med en dag med sin syster! Kul att få träffa den nya valpen sedan med :)



Ja, vad jag har hört är micke bra på skuggningar, han har en hemsida med där du kan kolla in lite av vad han har gjort. brorsan gjorde en tatuering som gick från handen till armbågen, nån triballiknande historia med skuggning ochden gick på 800 om jag inte har fel. Det är ju rätt överkomligt.



Jag har skrivit upp sidan och ska försöka få tag i receptet sen idag! :)

2010-02-28 @ 15:23:27
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0