Lägenhet

Idag kom bekräftelsen. Lägenheten är våran=) hihi så om ungefär 1 månad flyttar jag och älsklingen till egent.
Ska bli härligt! fast lite ont imagen får eftersom jag inte har något heltidsjjobb, inte ens deltid=(
Suck! men älsklingen får försörja mig i början tills jobb löser sig. men vill liksom inte snylta..
men nu är det ju såhär. kan ju iaf betala hälften men mer räcker inte den lilla lönen till.
Hoppas allt löser sig tills det nya året. Vad har jag gett mig in på`?

Jag kan ju få ett jobb om jag verkligen vill. men jag känner inte för att ha ett jobb som man
får ont i magen av att bara tänka på att och det hoppas jag att ni kan förstå.
jag klara mig så länge men man får leva fattigt ett tag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0