Hit ska vi

Japps i september-09 ska vi till turkiet igen. fast då blir det detta hotell.
all inclusiv givetvis=)



Ett fint hotell beläget ca 7 km väster om Alanya. Endast 100 m till strand (via gångtunnel). På hotellområdet finns flera pooler varav en är inomhuspool och en annan separat barnpool. Gratis solstolar och parasoller samt flera poolbarer. Stor lobby med reception. Trådlöst internet med egen laptop. Dator med internetuppkoppling i receptionen mot avgift. Gym, bordtennis och tennis. Flera restauranger, barer och butiker finns på hotellet. Lokal trafik.


Rummen

Frächa och modernt inredda dubbelrum, vissa rum med förbindelsedörr. Rymliga familjerum. Alla rum har minibar. Hårtork. Telefon och TV med musikkanal. Dusch/bad och wc. Balkong med begränsad havsutsikt. Städning 7 ggr/vecka.



Specifikation All Inclusive

- Frukost, lunch och middag.
- Obegränsat med förfriskningar, lokala drycker och öl/vin.
- Kaffe/te kl 16.00-17.00
- Snacks och tilltugg vid poolen och på stranden kl 11.00-17.00.
- Flera sportaktiviteter.
- Minibar och deponering på rummet. Gratis solstolar runt poolen och stranden.
Som identifikation är det obligatoriskt för gäster att bära hotellets




Det ser ju faktiskt riktigt underbart ut på bilderna på apollos hemsida=) så jag lägtar redan!
det blir med samma människor som när vi var i Bulgarien plus många fler.
denna gången ska hela familjen med och självklart min älskling=)
Hundvakt någon? =) det löser sig nog=)
Bokningen kom hem på lådan idag så man måste betala en viss summa nu men det fixar sig ju.
det dumma är bara att jag vet inte vad jag gör i mitt liv i september nästa år. men det är väl bara att fixa det då för semester behöver man alltid efter sommaren=)

Härligt ska det bli vill jag lova!!! fast hade hellre åkt i augusti. men ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0