5 maj

Hemkommen från Tukiet och redan maj!

veckan med baby har varit underbar! =)
första dagarna hade vi 24-26 grader och dem två sista över 30 grader=)
Vi har haft det riktigt bra för er som vill veta.. bara tagit det lugnt och bara göttat oss=)
Orkar inte riktigt gå in på detalj vad vi gjort men vi har ju självklart solat,
men ändå har jag inte lyckats få någon färg eftersom jag brände mej första dagen.
Jävla turk som lurade mej med ojenmasagen.
han sa ju att jag skulle få en fin bränna om jag solade med den jävla oljan.
men icke. jag blev illröd och kunde inte va i solen dagen efter.. men men
Själva Turkiska badet va i alla fall nice..
Vi va oxå ute på båttur en dag.. väldigt härligt kan jag ju säga!
Vackert va det oxå. och så låg man där och bara stekte i solen=)
Sen sista dagen åkte vi på en marknad. massa saker hittade man där. lite skor och så=)
Och på kvällen blev det Turkisk afton med magsans och dricka=)

Jag rekomenderar er att åka till detta all inclusive hotell :P

                        

Ha det fint!

MadeleineHjärtaFredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0