trött

jag jag har åkt på en hejdundrande förkylning! Tur att jag har skaffat hund å allt då..
Nä för jag har inte sovit på mer än 2 dygn.. kan man verkligen bli frisk om man inte sover?
I alla fall går jag som i en dvala nu.. är så trött att jag inte vet vad jag gör.. uscha!
Men jag har iaf min lilla vove som man kan skratta åt.. hon är hur söt som helst=)
Om inte fredrik hade vatt här idag hade jag brytit ihop..
vilket jag gjorde senare.. men du får mej alltid glad  igen..
                                                                                                                   
Uscha så jobbigt att vara sjuk ju.. längesen jag var såhär sjuk..
hoppas jag hinner bli frisk på lovet? men det är frågan det?
Det heligaste för mej är att sova. men det kommer jag verkligen inte att göra detta lovet..
Men det gör inget för jag har ju skaffat mej världens sötaste valp=)

image35


Saknar min Fredrik hos mej<3

sov gott nu alla.. ska iaf försöka sova nu..

//Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0