22 december

Endast 2 dagar kvar till julafton=)
Hoppas det blir en bra jul detta året!

Inte mycket sömn denna natten heller.. Men Sessan har varit s duktig..
Fast hon fick typ värsta dampet inattt.. skulle leka hej vilt!=)
Jag ble¨v nästan lite rädd att det slått runt i huvudet på henne.. men hon är ju bara en lite bebis=)
Fredrik tycker iaf om henne.. tro det eller ej=)
Han vill hålla henne hela tiden.. trodde jag verkligen inte.. haha
Nu ligger prinsessan och sover.. vilket jag oxå borde göra eftersom jag inte sovit på 2 dagar.. men men
Hon vaknar väl när som så hinner ändå inte sova..

Detta är min lilla Prinsessa=)
image34

Ha detså bra där ute i julstimmandet.. jag har iaf en julklapp kvar.. och det är till min moder..
Åhh.. va ska man köpa till henne liksom? Något tips?
Det löser sig väl.. får åka in imån.. jobbigt! Det lär ju vara mycket folk!


Bye bye

/maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0