4 januari

Nytt år! In med det nya och ut med det gamla! Som jag längtat på ett nytt år. Minst sagt så har 2011 varit ett riktigt skit år, i alla fall det senaste halvåret och det är ju det man minns. Vill helst glömma och se framåt men eftersom endel saker fortfarande hänger kvar så blir det lite svårt. 2011 skulle ha blitt ett lyckligt år men så blev det inte. Därför måste vi försöka ta nya tag och hitta energin nu igen. Inte så lätt när man kämpat på så länge. men det ska gå, det måste!

Hoppas så på att 2012 blir vårt år, utan otur och massa överraskningar! Vi flyttar ju till hus och det känns såå bra. Att komma någonstans i livet. Man behöver något nytt lite då och då och dettta kommer bli så bra för oss! Sedan ska jag ju faktiskt opereras nu i januari. Det är ganska snart men känns som en hel evighet, har såå ont så det är sjuk. Vågar inte ta bort plåstrena ifall det skulle se illa ut. men hoppas innerligt på att operationen går bra och att armen kommer bli bättre än nu så jag kan använda den som "vanligt" igen.
 
Hoppas även på att vi ska kunna börja planera en ny resa tillsammans. Vill så gärna till Thialand så kanske är det den vi ska planera inför nästa år igen? Vi har sagt att nästa utomlandsresa vill vi åka i 2 veckor, så vi får väl se vart det blir. Kommer bli svårt att ta ledigt en längre tid med tanke på mitt jobb och sedan att vi bor i hus. Men allting löser sig. I år har jag min första riktiga semester. Förra året fick jag ju ingen betald semester men i år hoppas jag på det;) Tänk va skönt att få vara lediga tillsammans i 3-4 veckor. Underbart!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill följa med ;)

2012-01-05 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0