23 februari

Nu kommer jag nog inte blogga på ett tag. Vi flyttar imån och vi har inte fixat internet ännu eftersom älsklingen inte är hemma så behöver inte vi ha det. Jag använder ju min mobil, kan även koppla in den i datorn så jag får internet. Iaf så kommer det vara fullt ös i helgen. Vi ska fixa i huset och försöka packa upp så mycket som möjligt.

Idag har jag vatt hos frissan innan jag började jobba. Nu är det lika kort som förra gången jag klippte mig. Skönt! Har tappat sjukt mycket hår. Hoppas det vänder snart. Ikväll kommer älsk hem. Längtar! Har inte setts på 2 veckor nu. Tur jag haft fullt upp här hemma så tiden har gått hyffsat "fort". Förreste mår jag fortfarand einte ok:(


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt med huset, tapeten du la upp på fb var superfin! Har allt gått smidigt med flytten? :)



Vilken frisör går du till förresten? Jag behöver med klippa mig men vet inte vart..

2012-03-07 @ 19:18:34
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0