ingenting är roligt längre

Allting är så tråkigt och frustrerande. Det går inte en dag utan att jag blir ledsen och tårarna rinner. Jobbigt att inte kunna klara sig själv utan hjälp. Bara det att inte kunna laga mat när man är hungrig. Inte nog med att det är tråkigt och jobbigt så kan man ju inte göra annat än att ligga i sängen hela dagarna. Nu i helgen har jag sessan hemma, hoppas verkligen hon kan vara här nu. Jag har börjat gå ut lite nu, fast att det gör fruktansvärt ont! Armbågen är inte bara bruten utan krossad. Jag fick opereras i turkiet så därför jag har så ont. Har 2 skruvar för att hålla ihop. Detta är en jobbig tid och jag tror inte det är så många som har förståelse, detta tar mycket både psykiskt och fysiskt!

Jag precis nyopererad. Trött och sliten!


Min älskling är den bästa som finns! han var med mig på sjukhuset alla dagar och han tar verkligen hand om mig! Hade inte klarat detta utan min familj och honom!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Går inte en dag utan att jag tänker på dig/er! Du är stark gumman du klarar det här även om jag förstår att det är svårt. Kan inte sätta mig in i hur jobbigt det är. Men vet att du är stark! Tänker på dig och din familj!



Ta verkligen hand om dig!

2011-09-24 @ 11:12:17
URL: http://isssabellle.blogg.se/
Postat av: Linda

Det måste vara oerhört jobbigt för dig att vara så beroende av andra, vilken tur du har en så snäll pojkvän :)

Det måste ha varit läskigt att opereras utomlands, när man inte är "hemma" liksom. Verkar som en rejäl skada, var det en trappa du ramlade i?

Hoppas du känner dig liiite piggare när du får ha Sessan hos dig, djur har ju ofta den effekten på människor. Ta hand om dig och hoppas du blir starkare snart :)

2011-09-29 @ 21:29:06
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0