2 november

Om 2 dagar börjar jag jobba igen. Ska bli skönt. Fast jag kan typ inte göra något på grund av armen. Kan fortfarande inte börja den. Har inte blivit något bättre på dessa veckorna med sjukgymnastik. Vi mätte första dagen hur lång jag kom upp och det var 90 grader. Jag kommer fortfarande bara upp 90 grader sen tar det liksom stopp. Jag skriker av smärta, men det går ändå inte hur mycket vi än pressar så är det stopp. Jag  kan iaf nästan sträcka ut den helt.

Jag kan inte äta med höger, inte fixa mitt hår överhuvudtaget kan bara borta igenom det med vänstern så funkar inte att platta eller sätta upp att själv. Jag har börjat diska lite smått, men det gör fruktansvärt ont eftersom man behöver 2 händer till det. Det är så tråkigt att vara hemma själv kan jag lova. Just nu längtar jag till att börja jobba. Jag är sjukskriven 50% i 2 veckor sen får vi se. Jag ska jobba ca 4 dagar i veckan 3-4 timmar om dagen så det känna bra att börja lite smått. Så på lördag gäller det! Undrar hur lång tid det tar innan jag tröttnar. haha!


Vill till värmen och verkligen få njuta. Hann ju inte det sist pga olyckan:(

Turkiet-11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0