30 maj

Mycket jobbande nu. Hinner knappt med att tänka haha! Min lediga tide spenderar jag med att ta det lungt och nu när solen börja kika fram så vill man ju njuta lite av den. Dummt när man jobbar i butik att man knappt hinner se solen. Tråkigt att vara hemma halv sju om kvällarna. Man orkar liksom inte göra annat än jobba. Men så skönt att äntligen har en fast tjänst. En garanterad lön! Innan har jag ju aldrig vetat hur mycket jag får varje månad bara att jag får något. Så det känns så skönt att ha alla de där timmarna. Åhh va jag känenr mig glad nu för tiden!

Vi har vatt och kikat på ett hus oxå, mest för skojjs skull för vet att vi aldrig skulle kunna köpa att. På tok för dyrt och med kontantinsats så är det fullkomligt omöjligt! Men det var precis i min smak. Det känns skönt att jag och älsk tycker samma när det gäller det där med hus och framtiden. Om man inte tittar så vet man ju inte vad man vill ha sen. Man vill ju inte ta första bästa heller så. Men gud va skönt det skuller va att ha ett eget hus, med en tomt. Tänk bara nu i sommar bara kunna lägga sig där på en filt på sin egna gräsmatta. Allra mest längtar jag till att kunna släppa Sessan löst på sin egna tomt med staket så hon inte kan smita. Jag litar inte riktigt på den där tösen. Hihi!


Min alldeles egna Prinsessa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0