julgodisbak

Igår hade vi julgodisbak med familjen. Blev 4 olika sorter, får se om jag hinner göra något hemma nu i veckan. Tror dock inte tiden finns eftersom vi har öppet i butiken till 19 hela veckan så orkar man inte mycket mer än att komma hem och sedan lägga sig.

Iaf så hade jag med mig saker till snickerkakor och saffranskola med kokos. Vet inte vad det blir för fel när jag försöker mig på att göra kola och knäck! Det blir aldrig bra, kulprovet fungerar inte. Ändå kokade det i över 2 timmar. Suck! Det gick ju alltid så bra i skolan liksom. Något tips?! Men snickerskakorna blev goda som vanligt.



Vi passade även på att klä granen, brukar göra det den 23 dec men varken jag eller bror är är där då. Sen la jag alla mina julklappar undergraner, undra hur resten ska få plats sen.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0