ÄLSKAR DIG ♥

Idag är det vår dag, eller vi firar 3½ år. Denna dagen kommer vi alltid minnas . Kommer bli speciellt just i år, så ja det kommer "bli" vår dag, brukar faktiskt fira halvår oxå eftersom det är så nära midsommar så känns det mer mysigt än vid jul eftersom man kan vara ute nu:P Har iaf planerat in mys. Berättar mer ikväll, fortfarande hemligt eftersom älsklingen inte vet vad jag planerat för mys. Han vet lite med inte allt;) Eftersom det är han som jobbar hela dagen så har jag planerat. Dessväre har jag blivit inringd idag för jobb men jag hinner fixa innan. Börjar kl 13 och slutar 18. Blir kanon!

Förmodligen kommer det in bilder oxå om jag orkar lägga in dem annars får det bli efter midsommar.

Älskar dig!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0