Nätshoppat:)

Igår beställde ju jag lite grejjer på H&M Hoppas det uppfyller mina förväntningar bara. Har gått och väntat på att det ska komma in i butiken för att kolla färg ovh storlekar. Men inte hittat något av att!


  


Denna beställde jag i svart. Fick beslutsångest vilken färg jag skulle ta!
Enkel sommarklänning för 69 kr. Billigt och bra.

Sen två T-shirt till älsklingen. Han har redan två sådana i samma modell fast andra färger och han älskar dem! Ska nog ge dem i alla hjärtansdag present;)

  

 

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 21:45:50
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0