Min födelsedag idag:)

Hela 21 år. Känns så mycket större än 20 tycker jag. Konstigt! Idag är det min dag och jag ska bara njuta av den. Första gången jag är ledig och inte har några planer på min födelsedag, ska bara ta dagen som den kommer och hitta på precis vad jag vill:) Vi har redan firat mig med så jag har nästan fått alla paket, men hade funderingar att bjuda på fika någon dag ändå. Får se:) Undra vad vi ska göra när älsklingen kommer hem? Förresten så hade vi massa julkalderlotter från bingolotto som F glömt att sälja så nu har vi skrapat och i morse när jag tog dagens datum vann jag på en av lotterna. En bingolott och en sverigelott. jag hade hoppats på miljonen, men men några luckor kvar fram till jul. Om man kan hålla sig vill säga;)

Idag ska jag göra precis vad jag vill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0