4 år av kärlek♥

Idag firar jag om min älskling 4 år och även varit förlovade 6 månader. Tiden går så fort, känns som att det bara gått 1  år och ibland känns det som 10. Underbart i vilket fall:)

Att man kan älska någon så mycket! Vi är två otroligt lika personer - men samtidigt så olika. Medans jag alltid vill ha koll på allt och ha allting planerat, så är Fredrik den som tar varje minut som den kommer. Jag är den som måste ha något att göra hela tiden och han vill bara ta det lugnt (ibland tvätom). Jag är den som alltid vill ha koll på tiden och inte bli försenad, medan F är en riktig tidsoptimist som står och borsta tänderna fortfarande mendans jag redan är klar och står med skorna på för att åka. Vilket fall så går det ihop och vi kompletterar varandra väldigt bra, tro det eller ej! Vi kan både skratta och gråta tillasammans och jag känner att det är en otroligt lättnad att ha någon hos sig! Våra dagar består av skratt och massa av kärlek! ♥



Den allra första pussbilden på oss♥ (som fångast på bild vill säga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0