24 Februari


Jaha.. vaknade idag och var fortfarande sjuk.. uscha!
Stakars hund som säkert var hur nödig som helst. men jag orkade verkligen inte.
Tog upp henne i sängen och bara låg och myste. sen kände jag mej elak och gick ut med henne.
Som tur väl så lyckades bebisen och jag somna om.. skönt.
Men hon vaknade vid halv nio igen. hon har sina rutiner.
jag visste att hon skulle upp och äta.. men mådde så dåligt.
Men gick upp iaf. Min hund är iaf världens sötaste och goaste hund.
Även fall att man kan få värsta spunket på henne.
Hon är ju faktiskt bara en valp=)

Min Prinsessa
image62

Idag blir det nog att åka med Fredrik till Nybro.
men får väl se..

Ha det gutt!

//Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0