17 februari

Ojoj så trött man kan va hela tiden. För mycket just nu i både livet och i tankarna. Mår fortfarande inte bättre och snart är reservbatterierna slut. Orken finns helt enkelt inte. Jag kliver ur sängen, går till jobbet (vilket jag egentligen inte klarar) och när jag kommer hem är jag helt slut. Sängen som gäller direkt! Jag hade behövt min man här hemma, får liksom inte i mig ordentligt med mat. Klarar inte av att laga eftersom orken är borta. Har lagat mat 3 gånger sammanlagt på 4 veckor. Hade vatt mycket enklare om han var hemma, han har alltid maten klar när jag slutat. Längtar tills F kommer hem. Saknar han sjukt mycket nu. 2 veckor kvar i skolan sen är han hemma 1 månad. Ska bli så skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0