Nytt!!!

Har bestämt mig. Har skapat mig en ny blogg. Trots att jag hade bestämt att jag skulle fortsätta på den gamla. Har suttit och läst igenom alla inlägg, raderat och sparat. Men nu helt plötsligt kom jag på ett hyffsat bra bloggnamn så håller på att fixa med den nu.

Som sagt så vill jag ha något nytt, känns som jag vill börja om på något sätt. Har inte samma liv som jag hade när denna skapades. Har haft samma blogg sen gymnasiet så det är väl på tiden. Kommer vara svårt att slita sig helt från denna så kanske någon uppdatering lite då och då innan jag övergår helt.

Nytt liv, nya händelser, nya drömmar  helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: Linda

Låter väldigt bra tycker jag. Funderat på detsamma med min stundvis. Jag har förändrats så mycket sen jag var när jag skapade min och precis hade fyllt 19. Det är skönt att få börja om ibland, en nystart! :)

2012-04-19 @ 19:09:37
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hoppas du länkar till den nya bloggen. Och förstår du vill skapa en ny. Jag skapade ingen ny men jag raderade många inlägg som jag ville lämna bakom mig. Hoppas man får följa dig på din nya blogg.



Kram

2012-04-19 @ 20:49:35
URL: http://isssabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0