Ledig i fyra dagar

Rena lyxen, tror inte det hänt sen jag började på Gallerix. Bara när jag begärt ledigt. Ska verkligen försöka njuta av denna helgen. Älsk är hemma till måndag men den stackaren är dunderförkyld. Typiskt! Hoppas jag inte blir sjuk nu bara. Det orkar jag inte, nu när jag väl börjar känna mig bättre iaf om dagarna. Nu börjar man känna sig som en människa igen, hyffsat i alla fall:)

Tror jag ska försöka ge mig på att baka i helgen. Något jag velat baka hur länge som helst men inte vågat ge mig på. Alla tycks ju misslyckas det första gångerna och jag är rädd för att jag ger upp. Men ska ge att en chans imån kanske:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Gissar på macarons kanske? :) Hoppas det gick bra och att du höll dig frisk över påsken

2012-04-09 @ 15:33:13
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0