1 april

Idag har vi varit effektiva vill jag lova. När vi vaknade gick vi en promenad och köpte frallor och slängde skräp. Sen har vi storstädat hela dagen för att vi skulle ha besök men nu verkar det som att det inte blir något besök. Men nu är det iaf städat uppe från och ner:) Jag har även planterat mina blommor jag köpte i veckan. Blev superfint, pyntatde med lite kycklingar i oxå nu när påsken närmar sig. Sen får vi se om vi hinner åka till tippen med de sista säckarna löv.

Just nu håller jag på att förbereda maten, blir en kycklingsallad idag. Älsk är iväg och tränar och kommer snart hem så ska njuta de sista timmarna tillsammans innan han åker. Det är dags för Stockholm igen och dessa 6 veckor ser jag absolut inte framemot:( Men men nu är det inte långt kvar sen är han klar med denna utbildningen! Sen så komme rhan faktiskt hem på torsdag, tyckte synd om honom att behöva sitta där uppe över påskhelgen, de är ju ändå lediga fre-mån. Dåligt planerat, de kunde ju fått va hemma denna veckan med.

Har ni blitt lurade idag förresten? Jag har inte haft en tanke på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0