24 oktober

Om 2 veckor så börjar jag jobba igen. Känns bra, ska bara jobba några timmar i veckan. i 2 veckor senn får vi se hur det blir. Jag komme rinte kunna göra särskillt mycket mer än att stå i kassan. Jag får inte belasta högerarm. Men det ska nog gå bra hoppas jag. Så tråkigt att gå hemma, även fall att jag måste. Kan fortfarand einte gör allt för mycket men nu har jag iaf börjat hjälpa till lite smått med vardagssysslorna. Min fina man har varit så duktig och tagit hand om allt så som städning, matlagning tvätt m.m. Jag som är ett sådant kontrollfreak har inte tyckt det varit så lätt att bara titta på. haha! Även har han tagit hand om mig och iblandd vet jag inte hur han står ut med mina gråtanfall och depp perioder jag haft/har. Älskar dig!

Helgen har varit bra. Fredags kom Sara hit och gjorde mig sällskap till Idol. Det var himla trevligt. Lördagen kikade jag på älsklingens träning en stund och sedan åkte vi till hans mamma och var där några timmar. Vi åt himla god middag där. Sen åkte vi hem till min mamma efter det och spelade lite spel. Söndagen var vi hemma, tvättade, handlade och sen bakade F köttförspiroger. Åhh va goda dem blev:)

Idag började jag dagen med en härlig morgonpromenad med Sessan. Var jätteskönt väder ute. Var nästan ute 1 timme. Gick bort till parken och släppte henne. Var 2 andra hundar där oxå så hon fick busa och springa av sig där. Så bra att de gjort en inhängning där så man kan släppa dem löst. Ska försöka göra det så ofta som möjligt.

Ikväll ska jag sova i Fridlevstad för imån ska vi iväg på en utflykt. Som jag längtat! Vet inte om jag ska avslöja vart vi ska;) Men tror att man nog kan gissa sig till att ändå. Imån ska SHOPPAS! Bland annat julklappar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0