5 november

Gusch så trött jag är. Inte sovit en blund inatt. Trött på grannar. Tröttast på allt!

Idag var första dagen på jobbet sen jag blev sjukskriven. Kändes konstigt att gå upp för att faktiskt jobba. Har vatt sjukskriven i nästan 9 veckor och det känns som en evighet! Kändes lagom med 4 timmar nu i början. Är ju fortfarande sjukskriven 50% så. Nu är jag iaf helt slut. Kroppen är inte van att stå upp så länge och min arm värker som bara den. Ska bara vara hemma ikväll och mysa med älsk och sessan.

Imån ska vi fira Matthias och min moster. Har jag nämt att han är hemma från London igen? Skönt för det hände sjukt mycket hemskheter på den gatan där han bor. Bara dagen innan blev hans rumskompis (som bara vatt där 1 dag) blev misshandlad, sparkad och rånad under knivhot. Hemskt! Tänk om det hade hänt matthias. Även hände det ett mord där som han inte vågade berätta för oss(för då hade nog mamma åkt ner och hämtat han), det hade legat massa blodpölar på gatan och det var avspärrat. Läskigt!
 
Innan kalaset ska vi bada i varmbassäng och basta. Mikael har tillgång till det genom jobbet så man är där helt själv den tiden man skriver upp. Ska bli skönt med värme och avkoppling:) Sen vidare till kalaset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0