3 januari

Helt sjukt att det redan är nytt år. Kan inte fatta att det är 2011. Hoppas verkligen att detta året är vårt år. Förra året började ju egentligen inte så värst bra. Jag ser verkligen fram emot detta året:) Nya möjligheter!

Dagen började med en promenad ochs edan skulle jag fixa mig iordning för skulle på intervjuv:) Sökte ju ett jobba samma vecka som jul var och de ringde mig förra veckan och ville träffa mig på intervjuv. Skönt när det går så fort så man slipper gå och tänka på det hela tiden. Iaf så kändes det bra på intervjun men tror nog inte jag fått det. Jag är glad att jag fick komma på intervju för då slipper man ändra sitt cv och personliga brev allt för mycket. Jag hoppas ju självklart att jag får jobbet, men man ska ju inte hoppas för mycket för då blir man ju bara besviken sen. De skulle höra av sig vilke fall och det tycker jag är himla bra. I slutet av veckan så trodde de att de skulle kunna ge besked. Känns bra iaf!

Nu ska jag snart bege mig mot jobbet, några timmar på Gallerix skadar ju inte. men innan jag går ska jag bara förberad maten klart så älsklingen kan fixa det sista när han kommer hem. Jag gillar det nya året och jag ska bara njuta så länge det går...

Föresten så har jag aldrig några nyårslöften, bättre att ha mål istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0