7 februari

Måndag och nya tag!
Idag började jag dagen med att ta bussen ut till friskis. Tränade med Carina idag och det gick så mycket fortare när man kan prata med någon undertiden man cyklar eller går på crosstrainen:) Imån lär jag ha träningsvärk, för brukar aldrig cykla och det kändes i rumpen efer 30 min. Nu har jag precis ställt in maten ugnen. Blir hemmagjorda klyftisar och skivad kassler i ugn. Ska bli gottit! Nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem. Jag har även hunnit gå en sväng på stan med mamma, mormor och moster. Mys!


Helgen har varit kanon. Småsyskonen var ju här och de skötte sig galant, inget bråk alls. Skönt! De kan kivas rätt så mycket så man håller på att bli tokig på dem, men de var lugna. Kvällen bestod av X-boxspelande, melodifestivalen och HippHipp:) Söndagen gick vi upp tidigt för frukost och sedan spelade vi ännnu mer x-box och gick även en runda till parken och de fick leka av sig lite i där

På kvällen så var det tyst när de hade åkt. Jag och F kikade på Solsidan och mös framför tv. En kanonhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0