Resväskan

Resväskan är nästan packad. Funderar på om jag glömmt något? Hmm. Svårt. men nästan allt går väl att köpa om det skulle vara att man missat att packa ner något. Jag har lite plats kvar i väskan om jag ska shoppa något. Plus att en hel del försvinner så som chips, shampoo flaskor och annat. Men oftast tar kläderna ändå mer plats på hemvägen, Kostigt tycker jag! Ska snart lägga mig faktiskt. Är jättetrött och har gått i dvala hela dagen på jobbet. Skönt det ska bli att vila ut sig en vecka nu. Har slitit ut mig totalt de senaste veckorna och det märks. Nä ska väl göra mig iordnign för att lägga mig och kika på tv och så ska jag bre smörgåsarna oxå. Egpten här kommer vi!





Saknar redan min lilla Sessa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0