28 maj

Gud vilket fint väder. Hoppas det håller i sig med tanke på att det är bal idag. Tänk va surt om det skulle börja ösregna när de gjort sig så fina i håret och smink och grejjer. Håller tummarna! Jag ska iaf dit och kika på lillebror och Hannsing. Såg hannas klänning igår så ska bli spännande att se helheten se:)

Måste gå till arbetsförmedlingen snart. Ska lämna in mitt sjukintyg så att jag kan få hjälp med arbeten jag klarar av. Eftersom jag fick ett beslut från försäkringskassan att jag inte är berättigad sjukersättning (tydligen ska jag kunna jobba och tydligen mår jag inte dålligt!) så måste jag anmäla mig som arbetslös. Min kontakperson i UGA är skitbra och han sa att om jag lämna in ett sådant intyg så behöver jag inte ta vilket jobb som helst jag blir erbjuden. Bra! Nä nu ska jag fixa iordning mig och sedan gå! Tjiiiing!

Älsk och jag på min bal:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0