Egypten här kommer vi!

Nu börjar det pirra i magen ordentligt! Herregud. Har inte riktigt fattat att vi åker på fredag redan. Eller vi åker ju på natten mellan torsdagen och fredagen. Flyget går från göteborg så får väl åka härifrån vid tre fyra tiden. Jag har inte ens packat väskan än. Jag som brukar ha så bråttom med det. Men har ju inte kunnat nu. haha. Fast den är ju redan packad där nere i källaren  La ner alla spmmarkläder där i, men ska nog inte ha med mig allt:P Har även fått mina skor och leggings som jag beställde från hm, så ska väl åka och hämta det hos mamma sen innan träningen. Hoppas det är lagom bara:)


Ser det inte helt underbart ut? Stranden ligger precis vid hotellet.
Så hade vi det i Grekland oxå. Hoppas att det är lika fint som på bilderna:)
Fast vi har inte så höga förväntningar, då blir man bara besviken.
Våra förväntningar är avkoppling och sol!
Fast vi har ju betalat mycket för resanså man vill ju inte bli besviken!









Kommentarer
Postat av: Linda

vad härligt det ser ut! hoppas ni får en underbar semester!! :)

2010-03-12 @ 01:11:41
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0