Princess

Igår hann jag även med att klippa ner lite på Sessans päls. Förra gången klippte jag ovanför tovorna nämligen men nu fick jag gå lite längre ner. Tror dock inte jag fick bort allt. Sitter ju i hela hennes päls. Mitt lilla pyre! Märkte även att hon löper. Konstigt att man aldrig märker det annars, hon är så duktig att göra sig ren. Har bara märkt att hon pipit ovanligt mycket i 2 veckors tid så jag har formodat att det snart var dags. Hade varit kul att skaffa små Sessan bebisar, men jag vågar nog inte redigt. Tänk om något händer med mitt lilla pyre då hade jag haft skuldkänslor hela livet! Att ett sådant litet liv kan göra med en människa. Många undrar nog hur man kan älska ett djur men det gör man. Man kan älska någon på olika sätt!


Världens finaste!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0