Hemma i Sverige igen

Nu är vi hemma från en underbar vecka i Turkiet. Har varit helt fantastiskt och vi har solat och badat varje dag. Vi har haft ver 30 grader i både vattnet och luften. Helt underbart! Vårat gäng kommer de allt minnas. De kallade oss för de Svenska hulligarnerna och vi hördes och syntes överallt. De blev helt shockade i restaurnagen när vi sa att vi ville ha ett bord för 45 personer, trodde oss inte först men de fixade det fort. Vi hade vårt egna bord där resten av veckan. Maten var iaf hyffsad, jag som är kräsen åt iaf lite. Blev att man åt mycket frukost, melon till lunchen istället för mat och sedan kvällsbuffen. De grillade alltid något kött, men åt bara det någon dag, kyckling är inte min grejj, har knappt ätit något kött alls denna veckan. Har iaf njutit av vädret och shoppat loss. köpte tre munktröjor, två klockor och ett par skor och massor mer. Även handlade fredrik massor av sprit och så på flyget så nu har vi bunkrat upp. Vet inte varför:P Iaf så gjorde jag Turkiskt bad även denna gången, visserligen försvinne rlite färg, men gjorde det första dagen, man får jämnare bränna och färgen håller längre. Skönt att bli skrubbad och få bort alla döda hudceller på kroppen sedan bli inskummad och efter det en ansiktsmask och sedan oljemasage, Underbart! Massören märkte att jag hade värk i kroppen och berättade exakt vart jag hade ont, läskigt så han kunde sina grejjer, han tyckte jag skulle uppsöka doktor men får se hur det blir med det. Nu kommer jag inte ihåg så mycket mer att säga. Kommer lägga upp lite bilder så där kan si se hur vi haft det. Resan dit och hem gick bra, men drygt som tusan, men det var värt det:) Tjiiiing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0