Köket färdigt

Nu är köket färdigpyntat och för den delen är allt klart:) Blev riktigt nöjd. Jättefräscht med vitt som de målat och så. Har inte orkat lägga in bilder förän nu. Men skönt att allt är klart. Känns lite större oxå men kanske för att vi lät bli att sätta upp lackhyloorna? Älsklingen hjälpte mig med gardinstängerna oxå. Så nu kan jag byta gardiner bäst jag vill, men väntar till efter jul så att man kan byta bort julgardinerna, Undra vad jag ska ha för några då?

Föresten så har vi det lite stökigt i köket eftersom vi inte har någon toa. Därför det står tandkräm och grejjer i hörnen:P



Microhyllan är
äntligen uppe                 
   

  Sessans hörna=)            Söta salt&peppar 
 

Våran fina adventsljustake. lite annorlunda med svart, men riktigt snyggt:) Har passande skålar till oxå men de åker inte fram förän om någon vecka. Alla andra julgrejjer ligger i förådet än så länge. Känns lite tidigt att ta fram det nu.


   


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint det blev!

Precis så jag tycker om, lite fina dukar, belysning och gardiner, ser verkligen ut som att ni har julstämning.

Älskar salt & peppar karen, jag har en förmåga att samla på mig sånna (har typ 3 olika i mina flytta- hemifrån lådor) men varifrån är era?



Vad retfullt när du nu tog ledigt, nästa vecka ska de ha fått in mycket mer, kanske vänta tills dess så du slipper köa i hundra år? ;)

Reflexväst är suveränt då jag går så mycket med hunden, denna kostade bara 59:- på amiralens zoo, även om jag har reflex så ser man ju inte selma som ibland är flera meter bort =)

2009-12-01 @ 22:13:44
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0