15 december

Det 15 december för exakt 3 år sen så var det en fredag. Jag hade inga planer för denna fredagen, gick en sväng på stan då vi helt plötsligt kommer på att vi åker väl på den där festen i Rödeby. Jag ville egentligen inte men hade inget bättre för mig. Tänkte ta att lugnt eftersom man skulle jobba på donken dagen efter. Det lugna blev det då inte. Alla blev rätt berusade och vi hade jäkligt kul:) Det var den kvällen vi träffades. Trodde dock inte att vi skulle träffas mer även fall att du lovade och du fick mitt nummer. Det är ju liksom sådant man brukar säga sen hör man ju aldrig av sig. Jag gick och hoppades på att få ett samtal, men icke. Ja han var väl som alla andra killar då tänkte jag. Plötsligt fick jag ett gästboksinlägg på Luna. Ja det var den tiden man hade lunarstorm. haha. Det var från han och jag hade tydligen gett fel nummer. haha. Ja så han trodde ju att jag inte hade velat träffas mer. Kom iaf ihåg när vi bestämde oss för att träffas och vi skulle mötas vid "pumpen". Jag var skitnervös och visste inte vart jag skulle ta vägen, så ringde jossan och snackade med henne tills jag såg honom. Kommer inte riktigt ihåg vad vi sa påvägen hem till mig. Gick in på mitt rum och redan då visste jag:) Tog några dagar innan vi träffades igen eftersom jag åkte till Öland och så gjorde jag massa läkarebesök och fickk en slang i näsan. Men tur va så va det ju jullov så träffades varje dag hela lovet:) Vårt datum fick bli den 23 december och det är bara några dagar kvar tills dess. Får se vad vi ska hitta på då. Dagen innan julafton och allt. Båda jobbar så vi får se. Kanske satsar på en myskväll hemma. Varit ute och ätit varje år annars och så var vi ute och åt i fredags som min födelsedagspresent och så blev det bio efter. Så nu har vi typ varit på alla restauranger. Kan vara skönt att bara vara hemma en kväll och bara umgås:) Kanske laga lite god mat ihop och så. Ska se vad älsklingen har för förslag:) Måste hitta mig någon 3 årspresent  till honom oxå. Hmm svårt. Ska gå en sväng på fredag och köpa de sista julklapparna oxå. Vi har ju sagt att vi inte ska köpa något till varandra, men svårt att låta bli. Vi Har ju funderat på ett playstation 3 i julklapp. Men jag är nog för snål så får vänta tills efter jul och så. Har faktiskt inskaffat oss en tv precis så lite måtta får det vara;)

I Turkiet:) Meja är fotografen så bilden får duga...



Kommentarer
Postat av: Linda

Aww, vad gulligt! Lite klumpigt med fel nummer, men det funkade ju ändå ;) Ni verkar alltid så söta ihop, skål för 3 år!! :)



Jaså? Knepigt med klapparna, dock fick jag en nsilleblixt när det gäller pappa och hans särbo. T-boden köpte jag smaksatt kaffe några hekto, sedan te med kakaobönor på elit, och såklart massa choklad när jag ändå var där. Gick på runt 150:- och blir snyggt att slå in. Men visst, det är mest för barn. Dock köper ajg alltid bara grejer me nalle puh till barn, de tycker jag är en smula jobbig, hehe. :P

2009-12-15 @ 19:34:06
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0